top of page

TWINMOTION 2024.1

Twinmotion_Logo2.gif

Twinmotion 

Alati za montiranje animacije

Stvarajte složene videozapise koji se sinkroniziraju s animiranim datotekama koristeći novi tip alata sa slijed Sequence i kameru Action Cam. Možete precizno dodavati keyframes za položaj kamere, pauzirati, ubrzati ili usporiti pokrete; i više. Također možete pregledati putanju animirane kamere u prozoru Media Preview.

 
 
Renderiranje u layerima

Odvojite elemente svoje scene za naknadnu obradu ili poboljšanja u post produkciji s novom mogućnošću dodjeljivanja Layer ID-ova objektima, te izvoz do pet zasebnih layera. Layeri se mogu izvesti s uključenom transparentnošću (PNG ili EXR) ili kao jednostavne crno-bijele maske.

 
 
Parametarska vegetacija za uvezene objekte

Novi materijal Foliage omogućuje vam renderiranje uvezene vegetacije s pametnim efektima Twinmotiona - uključujući vjetar, sezonske promjene boje, gubitak lišća i nakupljanje snijega - što uvelike povećava biblioteku drveća i grmlja koje možete dodati svojim scenama. Možete čak kontrolirati vrijeme promjene boje i gubitka lišća. Materijal također nudi realističnu prozirnost.

Realnije tkanine

Standardne i tanke tkanine zahtijevaju različite pristupe kada je u pitanju renderiranje. Naš novi materijal Fabric nudi vam mogućnost da to i učinite, tako da možete simulirati širok raspon tekstila - uključujući pamuk, lan, svilu, vunu, poliester i baršun - s većom realnošću. Dodali smo deset novih tkanina u Twinmotion biblioteku kako biste mogli započeti.

 
Novi alati za brzo i jednostavno popunjavanje scene

Dodali smo dva nova alata u Scattering koji vam omogućuju stvaranje putanja i definiranje područja kako biste brzo popunili svoju scenu objektima. Nakon što su vaše putanje ili područja definirani, automatski se popunjavaju odabranim objektima; možete prilagoditi faktore koji određuju razmak objekata i slučajnost njihovih položaja.

Opcije Filmback

Filmski autori sada mogu ograničiti prikaz kamere kako bi odgovarao dimenzijama senzora ili filmskog kadra uobičajenih kamera iz stvarnog svijeta, kao i koristiti prilagođene vrijednosti za visinu i širinu - izvrsno za osiguravanje da kadrove koje koristite odgovara onome što je moguće postići u stvarnom snimanju.

 
Poboljšanja Lumena i Path Tracera

Ova verzija donosi razna poboljšanja performansi za Lumen i Path Tracer. Lumen sada također podržava više svjetla i daje veću realnost s prozirnim mrežama, dok je shader compilation optimiziran za Path Tracer.

Poboljšane bloom kontrole

Dodali smo nove kontrole koje vam omogućuju podešavanje bloom intenziteta i stvaranje zvjezdastih efekata, s izborom od 12 različitih uzoraka. Ovo omogućuje simuliranje efekata koji se vide kroz stvarne kamere kada se gleda u jarka točkasta svjetla.

Tekstura za Ambient occlusion

Sada možete dodati teksturu za Ambient occlusion (AO) na standardnom materijalu, a AO teksture se sada uvoze prema zadanim postavkama na Quixel, Sketchfab i glTF objektima. Ovo pruža dodatni kontrast pojačavanjem zasjenjenih dijelova modela prilikom renderiranja u Standard ili Lumen načinima.

Deterministička animacija

Dodali smo vrijednost 'Random seed' za animirane ljude i animaciju likova, vozila itd., duž putanja, tako da možete stvarati i reproducirati identične animacijske sekvence u izvezenim medijima. Također možete prilagoditi Random seed kako biste promijenili rezultat.

Preporučena konfiguracija
Twinmotion (Epic Games)

Procesor:
CPU sa rezultatom većim od 2500
RAM memorija:
minimalno 32 GB - za velike projekte 64 GB ili više
Hard disk:
Preporučena je instalacija Twinmotiona na SSD disk s 30 GB slobodnog prostora za instalaciju i 50 GB  za optimalni rad na 3D modelu
Grafička kartica:
GPU sa rezultatom većim od 15000
Operacijski sustav:
Windows 10 ili 11; macOS 12.X

Sada možete stvarati sofisticiranije animacije - poput helikoptera koji polijeće s rotirajućim rotorom ili solarnog sustava - zahvaljujući novoj mogućnosti kombiniranja Animatora (Rotatora i Translatora) tako što ćete jednog postaviti kao parenting drugome u grafu Scene.

Parenting Animators
bottom of page